Måndag

Heeey;) Vart liite upptagen idag då. Klev väl upp runt ett och hoppade in i duschen, jusste. inatt vaknade jag av att de va svinjävlakallt i mitt rum, så jag klev upp och klädde på mej mjukisbyxor och långärmad sen lindade jag in mej i täcket och somnade om:u men iaf, så gjorde jag mej iordning sen blev de stan me sanna. köpte ett urgulligt armband och ett vitt linne. Sen va jag på möte sen käka jag, mamma o micke pizza på texasgrejjen inne i stan. Sen hann jag typ bara hem så ringde michis så då gick jag upp och mötte henne sen drog vi till lj och va där ett tag. och nu är jag hemma igen;) imrgn blire sanna, får väl se va vi ska gö;) Nu ska jag poppa popcorn och krypa ner framför tvn. mysigt mysigt.

dagens låt:    http://www.youtube.com/watch?v=LklFP1IG9KY
weee like it, wee löööw it;)

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0