Måndag

Heeey babes. nyss klivit upp om jag ska va ärlig;)
så de finns väl inte så mycket intressant att berätta.
vad händer idag då? jooo, jag ska packa hela dagen. riktigt tråkigt, men vafan, de är pissigt väder ute ändåså. & dessutom packar jag till nåt bra satt:) vart jag ska berättar jag ikv;) jag vet att ni är nyfikna:)
men jag kan iallafall säga att de kmr bli pissigt dålig uppdatering fram till söndag nån gång. bara så ni vet de.
eftersom att jag inte kmr ha med mej datorn. men kameran följer med så de kommer troligtvis bli bildbomb sen då:)
sånt gillar vi. iallafall på söndag kommer jag troligtvis hem sen åker jag igen på måndag, den här ggn med familjen.
men då kmr jag ha med mej internet och datorn, så jag kan blogga så ofta som möjligt:) de är ju bra. eller hur?
men bloggar sen


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0