Lördag!

Heeeey=) blogg.se dampade ännu mer igår då mitt godnatt inlägg vägrade att bli publicerat, så efter tusen år gav jag upp och slog av datorn, men nu har de tydligen publicerat ändå, skumt dedär... Men skit samma. va vaken typ till fyra inatt för att jag inte kunde sova. hade ställt klockan på halv tolv, och de va sol. men jag fortsatte att sova en halv timme ungefär genom att snooza=) Sen iallafall klev jag upp och gjorde mej iordning, nån gång vid halv två tog jag och michis bussen in till stan, va där till klockan tre sen tog vi bussen till birsta och gick där ett tag. sen typ kom vi hem halv sex=) men michis lessnade ganska snabbt när jag skulle in i varenda jävla klädaffär;) men så äre.. Nu spelar vi kort faktiskt=) hihi de är ju förfan kul om man lärt sig:) och vi lyssnar på spotify också för den delen. men jag bloggar sen för nu ska vi fortsätta spela


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0