Hi Tiger!

Heeej:) va fullt upptagen igår när jag kom hem så jag hade verkligen inte tid att blogga.
Iallafall så åkte vi till farmor o va där, sen gick vi upp till stallet för att kolla på kattungarna. På en gång såg jag den typ röd/beige kissemissen, världens gulligaste. dom va tre stycken och dom två bruna skulle nån hämta idag så då skulle den röda bli helt själv ju. och de gick ju inte så han fick följa med mej hem. tiger heter han. Så ni kanske förstår varför jag va så upptagen igår. vi fick ju tvätta han eftersom att deras mamma inte kunde göra de, och sen har han legat och sovit på min hals hela natten. världens sötaste. jag får lägga in bilder nån gång sen då jag lyckats att få över korten på datorn.
min lilla älskling ligger iallafall och sover så sött nu i hundarnas korg. hihi! sanna ska komma hit sen och kolla på sötnosen=) men nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte hann läsa igår

Puss

Kommentarer
Postat av: MissJeni

Mysigt med en kisse :) Själv vill jag också ha en då min pojkväns föräldrar har fått kattungar, men jag får nöjja mig med att leka med dom när vi är och hälsar på istället för att ta med mig en hem :/ Det finns några bilder på bloggen :)

2009-07-14 @ 12:33:16
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0