Gatufesten yesterday

Heeeey, tänkte berätta lite om gatufesten då:)
Gick upp till sanna runt halv åtta, Och lena körde in oss dit. sen gick vi runt, vi träffa massor med folk.
Sen gick vi och åkte lite karuseller. Träffa ännu mer folk. Efter några timmar gick vi och köpte popcorn, satte oss på nån mur och lyssnade på thomas ledin, Satt där ett tag, sen träffa vi jim. snacka ett tag med han. Sen börja sanna kasta popcorn på mej så jag kasta tillbaka. Sen ner till tivolit. Där träffa vi trolle, herman o william. Så vi gick upp med dom till stora scenen för dom skulle kolla på hammerfall. Stod där ett tag, träffa jim igen och han fick lyfta upp mej för att jag skulle se nåt eftersom att jag är så jävla kort:u sen runt halv ett gick vi till donken o käka sen in på madhouse, va skitmke folk så vi stanna inte så länge. Sen mötte vi upp trolle herman och william på tivolit. åkte karuseller med dom. sen drog dom och vi gick runt ett tag sen gick vi upp till taxikön. Där vi mötte lena och tova.
Tror jag kom hem typ kvart över två. snackade me ulrika i telefon ett tag sen gick jag och la mej.
Vakna klockan tre idag. så då klev jag upp o satte mej framför tvn. har precis käkat nu så ska snart gå och gö mej iordning och vänta på att sanna ska kma hem för de blir nog att dra ut med henne ett tag. ni får lite bilder o sånt sen. orkar inte hämta sladden nu.
men hade en fett rolig kväll iaf=)


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0