Friday im in love

heeey alla sötnosar=) Ställde klockan på halv tolv imorse, så jag klev upp då och gick och dushade. sen ringer pappsen och frågar om jag och jonas vill följa med på nån båt som heter medvind elr nåt sånt. och visst ville jag de=) så då försöker jag få tag i jonas som är ute, men inte svarar han. lite less jag blev efter att ha ringt typ 140 ggr så då gick jag ut o leta efter  han. Och han ville också följa med. så jag gick in och sminka mej o sånt sen tog jag o sanna bussen in till stan. gick där typ hela dagen, köpte lite grejjer. bilder kmr imrgn. sen gick jag och mötte upp pappa, linda, danny o jonas. osså gick vi bort till båten. Sen åkte vi typ runt alnö. va asgod mat o grejjer. vi åkte runt sex och va framme halv tio. blåste ganska mke så båten gungade ganska rejält. men de gick ändå. sen tog vi bussen hem igen=) så de va min dag. ni får bilderna imrgn elr nåt=) nu ska jag läsa massa bloggar


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0