Friday im in love

Heeeeej, de är ju för guds skull fredag idag! hade devart skola nu så hade jag varit överlycklig över att de äntligen är helg och att jag skulle slippa skolan några få dagar, men så är inte läget. Men jag är glad ändå över att de är fredag faktiskt=)
Jusste, idag kommer "lillasyster" michis hit och stannar tills på söndag tror jag. de ska bli skojjigt. vi får la se va vi hittar på för nåt. Har precis kommit ut ur duschen och har satt mej vid våran stora dator för jag orkade inte slå igång min. men tangenterna på den här datorn är allmänt mongo om jag får säga mitt. men men de kanske är för att jag är van vid min lilla älskling som är bärbar för er som inte visste de.
Men som jag skrev igår så har jag ju planer på att åka till övik när de nu än sker. men.... jag och sanna hade ju tänkt att åka till övik för att bada på paradisbadet! fyfan va kul. men de är ju bara de att de kostar två hundra spänn med bussen dit och hem, och antingen måste jag planera så att jag först badar på paradisbadet och sen åker hem till kristin, hon kanske vill följa med och bada? eller så får jag helt enkelt slänga ut fyra hundra spänn för att åka buss. vilket känns allmänt onödigt. Men jag får återkomma med de senare då jag pratat me kristin och sanna.
nu ska jag spela lite sims eftersom att jag fastnat för de igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0