besöksrekord!

Heey:) Har vart upptagen idag så har inte haft tid med bloggen, sry. Iallafall så klev jag upp runt halv ett och började fixa mej på en gång. sen blev de stan med alexandra:) kollade runt där sen drog vi till birsta, och där blev de faktiskt lite shopping. men bilder kmr senare. vi käkade på donken också:D sen drog vi upp till media markt för jag skulle kolla på ett ministativ men orkade inte köpa nåt. sen satte vi oss där i massagestolarna. satt där aslänge! hur skönt?
sen ett tag senare tog vi bussen hem. käkade o sen skulle jag gå in och lämna de jag shoppat i mitt rum. o vet ni va som stod där då? joo HÖGTALARE TI DATAN:D fan va nice. fett bra ljud är de i dom också. är ju hyffsat glad:)
Underbart! så nu kan ni ju gissa va jag sitter och gör? joo dunkar musik:D
Och jusste, besöksrekord idag babes;)


puss

Kommentarer
Postat av: Renée

Hej jag har en omröstning på min blogg och jag tycker det skulle vara jättesnällt om du ville kika in och lägga en röst. Tack :)

2009-07-24 @ 20:16:30
URL: http://mka0lsen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0