-

Heeej=) "lillasyster" michis kom hit förut. vi satt typ o snacka o såg på tv. vi hade liksom lagt upp perfekta tvprogrammen så först såg vi how i met your mother, sen scrubs, simpsons, family guy sen va de ba piss i 50 minuter så då spela vi 500. men sen bestämde vi oss för att spela in my name is earl och se på film ist. så vi såg på en natt på museet två. tror nästan att ettan va bättre. men så brukar de väl va. Nu iallafall så sitter jag och lyssnar på musik. på min älskade spotify lista. ska även läsa igenom alla bloggarna som jag läser varje dag eftersom att jag inte hunnit göra de idag. Inte för att jag vart direkt upptagen eftersom att de inte finns ett enda skit att göra i dehär vädret men de är bara de att jag inte orkat slå igång min dator utan bara suttit vid den stora datorn eftersom att den redan va igång. Lite slö kanske men shit the same;)  funderar starkt på att måla fransk manikyr på naglarna, alltså jag gör de själv. Men vill ändå förlänga naglarna och måla dom sådär fint så att ett proffs får göra de. de blir ju grymt mycket finare då=) men nu ska jag läsa bloggar.
skriver imrgn


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0