-

Okej, här kommer lite info om dagen:) Vaknade typ tio av att tiger lekte med mitt hår, min lilla bäbis. så klev upp typ då och gjorde mej iordning, runt ett åkte vi till farmor för att dom som skulle hämta katten skulle komma. så jag vart tvungen att lämna iväg tiger, min lilla älskling. va hyffsat jobbigt men jag visste ju om de från början satt"/
sen va vi där en stund sen åkte vi till birsta. jag köpte nya skor och ett par adidas shorts satt jag kan bada i dom;)
Sen åkte vi upp till media markt och köpte denna älskling till mej:



Hur underbar? vet ni hur mycket jag älskar den elle?:D:D superglad kan jag ju säga er:)
sen åkte vi hem o käka o jag la kameran på laddning sen åkte jag till michis för hon skulle hämta nå stuffs och sen åkte jag hem´och har typ lekt lite med min kamera och sånt nu.
Snart blir de väl tv elr nå sånt tror jag väl:)



Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0