-

Hihi jag bloggar bara ett inlägg till!:u duschade iallafall förut, hur skönt som helst.
nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka, eftersom att jag hatar att lägga mej med blött hår och jag vill inte använda locktången för de sliter så mycket. tiger sitter och leker med mina fötter nu:p
har även smörjt in mina naglar med rosita nagelolja, tydligen så ska de vara jättebra för naglarna. naglarna ska tydligen bli starkare så dom inte går av så lätt och växa snabbare! låter ju skitbra, nu får vi väl se if de funkar elle inte.

Kan ju bara berätta att jag inte känner mej pepp på att kliva upp 6 imrgn, men shit happens och ska jag hinna med bussen så måste jag upp då:( men nu ska jag börja stänga av och gå och lägga mej så fort håret torkat



Pussssss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0