-

Hihi är ni nyfikna över vart jag ska nu då?:) joo, jag ska till RÄTTVIK:D ni vet dit jag skulle egentligen men de blev inte så?
iallafall så ringde kristin igår och de lät ungefär såhär:

kristin: hurru vill du till rättvik?
Jag: jaa?
Kristin: men vi kan ju åka dit
Jag: vaa?:D hurdå?
Kristin: vi får ju åka med petter och maria:D

och ni kan ju gissa om jag blev överlycklig, så imrgn kväll åker jag till rättvik babes;)
jippiiiiiii!:D hur glad som helst.


och nu sitter jag och för över alla bilderna från min gamla digital kamera till datorn, sen raderar jag dom jag inte vill ha kvar och sorterar resten i mappar som jag sedan ska skriva ut på skivor också ifall att datorn känner för att pajja. liksom back up me skivorna. lite småjobbigt kan jag säga er, speciellt när man har över 3000 bilder på kameran...


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0