--

Heej bloggen:) har nyss plattat lite hårförlängningar, men är långt ifrån klar med alla. de är ju så mycket hår,
älskar natusan kids spraybalsam, funkar hur bra som helst både till mitt hår och till hårförlängningarna.
mitt hår blir så mjukt och fint om jag sprayar i lite efter att jag plattat de. älskar de(L)
ni kommer väl ihåg att jag berättade om den där nageloljan jag började använda för ett tag sen? som skulle stärka naglarna och de gjorde så att dom växte mer. de funkar faktiskt, mina naglar växer mycket mer och dom går inte av hela tiden som dom brukar göra(Y) så de är ju skit bra, smörjer in naglarna och nagelbanden två ggr om dagen:)
de är ju så grymt tråkigt nu när alla är borta på semester elle nåt. störande att när jag åker kommer alla hem igen-.- lite smådrygt sådär.
men förhoppningsvis så kommer ulrika den 14de, de är ju selånger den helgen sen så får hon stanna några dagar till satt vi hinner shoppa och allt sånt, och jusste fyfan va jag ska shoppa i ullared och stockholm alltså. hoppas de finns mycket snyggt nurå! och spotify funkar som vanligt igen.
så nu sitter jag o dunkar musik! högtalarna jag fått funkar underbart! perfekt ljud och allt:)
så najs. 
hihi märker att jag svamlar på om lite allt möjligt nu men:u 

lyssnar på världens bästa låt som vi spelade sönder nere i rättvik, elr de va jimmy som spelade sönder den och jag o kristin va så grymt less på låtjäveln, ni kan ju tänka er, han spelade samma låt från sundsvall till rättvik.
och de va dom där tre första meningarna: i got a dollar in my pocket, there aint a cloud up above, i got at picture in a locket that says baby i love u.

sen bytte han tillbaka också började låten om. haha de va så jävla jobbigt att lyssna på samma låt hela tiden,
sen när vi kom ner till rättvik så drog han igång stereon igen, och då kunde vi ju låten...
sen när jag kom hem vägrade jag lyssna på den, fast nu lyssnar jag igen, massa minnen från rättvik:)
och låten är ju faktiskt grymt bra om man inte lyssnar på den ett flertal timmar i sträck...
här har ni länken till låten: http://www.youtube.com/watch?v=EemYYNQDalU
skit dåligt ljud på youtube men de finns ingen bättre, annars kan ni ju lyssna på spotify:)
nää nu ska jag sluta svamla och göra nåt vettigt ist


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0