yes man

Hejsan svejsan=) Idag blir de bio iaf, vi ska se yes man iaf=) Hoppas den är bra... Kom hem för inte så längesen eftersom att ingen va hemma när jag kom och jag visste inte vart nycklarna va, men tillslut kom jag in iaf=)
Att leta information om bob marley var ju hur lätt som helst. Jättemånga sidor om all möjlig information.
Synd att vi hade ganska kort tid så vi hann inte skriva ner så mke. Men de funkar nog ändå.

Aa jag har ju franska som andraspråk och jag förstår typ ingenting(Y) och när jag sa att jag ville byta till extraengelska fick franskalärarn damp och sa att jag inte behövde de och blablabla, men jag tänker göra de ändå=)
Shalala nu ska jag äta så jag hinner innan filmen börjar. skriver sen när jag kmr hem:)

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0