Hejsan svejsan,

Hejsan svejsan, Tror de va drygaste dagen på hela veckan idag. Ville bara sluta skolan så jag fick komma hem nångång. Ville inte ens kliva upp på morgonen. Men hade inget val. och när jag gick till bussen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl;o Gick och pratade med sanna och när jag kollade på henne såg jag att hon va helt vit i luggen.

Jag: sanna vafan har du gjort i håret?
Hon: Men vadå?
jag: du är ju vit i håret.
Hon: Men men, de är ju du med:o
Jag: Är jag?
hon: Hahaha aa de är säkert is:O
Jag: aa askul, de är ju typ istid elr nåt:S

sen tog de typ elvatusen år tills bussen kom(Y) kanonkul de.
Aa men nu är jag hemma iaf. de är ju typ iskallt här. tror tillochmed att voffsingen fryser lite, för när han går så liksom går han typ två meter sen står han still och lyfter på ena benet sen de andra sen håller han på så ett tag och sen går han en bit igen. Haha stackare. Nu ligger han på mina fötter(Y) De är snällt tycker jag.
Mm askul att jag skulle hälla nån sås på köttet som låg i ugnen och lyckades bränna mej-.- Så nu har jag asont jue:o
neeej nu ska jag pyssla lite med photoshop.

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0