Hemma igen=)

Hejsan=) nu är jag hemma. så jag skriver väl lite om va som hänt i helgen.
Fredag. Åkte bussen till övik, där kristin och marie väntade. Sen åkte vi hem till dom. Och hundarna blev ju överlyckliga när jag kom. fia tillochmed puttade ner mej i snön och pussa på mej. Haha. Sen satt vi mest och såg på tv.
Lördag. jag och kristin åkte kälke elr nåt sånt, till nåt ställe och sen skulle jag typ köra ner för en backe men aa jag körde rätt in i en snöhög(Y) Asbra. Sen lekte vi typ asmke me hundarna och kasta pinne med fia. Förstår inte riktigt att de är så kul att jaga en pinne men hundarna tycker tydligen de är kul. Sen vare ju chuck maraton på tv så de satt vi och såg, Och marie laga supergod mat=)
aa sen idag åkte vi och lämna krister vid typ två tiden sen åkte vi in till stan och jag fick mottagning på telefon igen. Whoho. Fick typ 490454854 sms som folket skickat under helgen. Sen åkte jag hem me bussen och de va hur drygt som helst. Och kul att mamma städade förrådet under helgen och såklart hittade hon högtalare som passade till min dator. Yeeeeeees(Y) de är asbra ljud i dom iaf. så nu ska jag sitta och lyssna på musik. Synd att jag inte kunde knäppa några kort under helgen, men som sagt min kära kamera är ju sönder"/

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0