Hejsan

Hejsan=) Får se vad jag hittar på idag... Vill till birsta och se om mina skor har kommit.. Hoppas(y)
Och kanske köpa högtalare till min kära dator. De är ju inte så bra ljud i den just nu...
Ska ringa sanna och se om hon vill hänga med.
Är typ hur trött som helst, och jag tycker att helgerna är alldeles för korta. de känns ju som att de va fredag igår och nu helt plötsligt är de söndag och jag ska till skolan imorgon.. och då är de 5 dagar tills de är helg igen. Och då ska jag nog till övik om allt blir som planerat och om jag orkar ;) kanske stannar hemma och sover ist. Men de skulle va kul att hitta på nåt. Och jag vill att min kamera ska komma tillbaka nu! vill ju knäppa massa kort. Men aja hoppas dom lagar den snart nu då. Neej nu ska jag kolla lite på bdb och sånt.

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0