Hejsan hoppsan=)

Hejsan hoppsan=) Jaha, idrottsvalet va inställt imorse, så jag börja fem över tio. och givetvis försov jag mej så jag vakna tjugo över nio och bussen gick kvart i, Stress stress stress. Sprang runt här hemma och sminkade mej och sånna saker. Men sanna och jag lyckades missa bussen ändå(Y) toppen, kom lite sent till matten men inte sådär jättemke, några minuter bara. Hade lite ont i huvudet förut men de har gått över. Nu sitter jag och väntar på att sanna ska skriva om hon kunde gå på bio elr inte ikv. vi ska se yes man(Y) hoppas den är bra.


 

Buhu jag saknar min kamera"/  lämnade den på lagning igår för när man skulle slå på den så pep den också stod de obejktivfel återstarta kameran, och de gjorde jag typ 9549549549 ggr men de hjälpte inte.. Suck, men hoppas dom fixar den snabbt, vill ju knäppa kort nu:o

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0