Heeejsan:)

Heejsansvejsan(y) Hade sovmorgon idag, Yeeeeees(Y) Så klev upp typ åtta. Hade 8489043 lektioner idag, gryyymt(Y) Sista timmen elr nåt hade vi sån där brandgrejjs så två killar berätta om massa brandsaker och sånt. Och dom visa massa bilder. typ nåns ben hade gått av och blää. Aa och vi sluta typ halv fyra för att vissa drog över tiden. *host*
Sen åkte jag och sanna till stan. Köpte mina skor. äntligen i min storlek. sen köpte jag en svart och en brun gina kofta. Aa och nu tänkte jag kanske gå upp till sanna och se madagskar 2=D naajs naajs. Fick sms av kristin förut som sa att hon tyckte att jag skulle komma upp i helgen. Så aa de lär väl bli kristin och övik i helgen då. Får se vad vi hittar på. Och om jag orkar åka dit. Shalalala, neej nu ska jag ringa sanna och snacka lite skit.

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0