heeeeeeeej

Heej<3 aa kul att jag försov mej imorse igen-.- Aa jag är duktig på att komma i tid(y) Yeyeyeye<3 Hade mkemke lektioner idag, sluta 13:10 elr nåt sånt. Tog bussen hem och gjorde kladdkaka(Y) Som inte ens blev kladdig-.- så jag gjorde mer en kaka än en kladdkaka. Har en lektion imorgon. Väldigt mke meningslöst att gå på kan jag berätta. Men jag har tydligen inget val. Suck. Men på måndag är jag ledig. Yeeeeeeees(y) Ska väl på stan nånting för måste ju köpa ett linne. Sen vill jag även gå på bio på fredag. I taket lyser stjärnorna har premiär då(y) VILL SE, Men får se hur de blir me den saken. kanske går nån annan dag då kristin kmr ner(y) Och jag kom på en hemsk hemsk sak förut. Eftersom att jag ska till ulrika snart, så äre inte säkert att jag har mottagning för hon bor så fruktansvärt nära stan-.- Hets. Men aa läju låna hennes dator så jag åtminstone kan blogga och såna viktiga saker=) Aa och mamma tycker att jag ska städa mitt rum. MYYS(y) får se hur de blir me de. Aa nu ska jag lyssna på musik.


Puuuuss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0