....

Heeej, Nu va de längesen jag bloggade..
Imorse väcktes jag av marcus, sandra & söta elenore. Dom kom med min julklapp, För dom hade beställt den och de tog ett tag att få den. Och de va ett par jättefina örhängen med elvis på=) Taaack taack taack<3
Så då klev jag upp och satte mej vid tven. Aa sen ringde pappa och sa att han skulle komma snart, så jag gick och sminka mej och sånna saker. Sen åkte jag pappa och linda och kolla på jonas bandymatch, De gick jättebra för dom(Y)
Så nu sitter jag här och  lyssnar på three little birds med bob marley. min nya favorit låt(Y)

Tycker förresten ni ska lyssna på den här låten:  http://se.youtube.com/watch?v=JbbL07A45OE

Vilken underbar röst flickan har;o och jag älskar ju låten.
Får se va som händer senare. Läju mest sitta hemma. är astrött..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0