LYCKLIG:D:D:D

Heeej, Höll på att försova mej imorse. Höhö. men jag vaknade så jag hann i tid(Y) Dryg dag idag, 92347034739 lektioner, och massa skit. Slutade typ halv tre och då tog jag bussen hem. Nu sitter jag här och lyssna på musik och dricker typ x-ray elr nåt. Får se va som händer senare. om jag drar ut elr inte. men imorrn blire the victorys. OCH JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN ÄLSKLING:D:D:D NÄR JAG KOM HEM HADE MAMMA HÄMTAT MIN KAMERA. YEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS(y) FETT JÄVLA GLAD NU.. och de blir ju perfekt imorgon när jag ska och kolla på boysen. då kan jag ju knäppa massa kort. Men måste rensa bort massa bilder... Och mamma har köpt en popcorn maskin. Lycklig:D:D:D så nu ska jag tjocka popcorn hela kvällen:D som vanligt men aja:P Nu ska jag väl kolla på bdb och sånt.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0