heeeej

heejsan hoppsan:) Äckelskola idag då. Kulkul=) Jag och sanna åt marshmallows och hoppade i snön som gick typ upp till midjan:o Nu har jag precis packat klart alla mina saker. åker ju till pappsen idag, Så han kmr och hämtar mej snart. Och jävligt jävla kul att när man kom till skolan sådär tio över åtta fick vi reda på att första lektionen va inställd, så vi började tio ist. kul att få reda på de när man är på skolan. Så jag fick liiiitesuperdamp när jag insåg att jag hade kunnat haft sovmorgon imorse. Suck-.-  jag hoppas verkligen på att min kära kamera sladd ligger hemma hos pappa annars blire ju liiite knepigt sådär.. Nu ska jag lyssna på musik och kolla igenom bdb.

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0