fredag den 13:e

hejsan, De är fredagen de trettonde idag för alla dom som inte visste de... Kul att jag håller på att städa mitt rum och de är inte en vacker syn de jag har under sängen och i hörnen bakom skohyllan, aa och de är ju väldigt jävla underbart att mitt abonnemang går ut imorgon:o men inte låses min äckliga telefon upp sig för de, nejdå. min telefon ska tydligen va låst till tre enda fram till oktober. Och de läju bli kul att se hur länge pengarna på kortet räcker när de kostar typ 93483 spänn att ringa tio minuter, aa sånt är kul. Väldigt. aa sen går ju mina gratis sms ut imorgon också. lyckat(Y) aa och sen är ju telefonhelvete trasigt för andra gången. och sist jag lämna in den dröjde de ungefär tre månader innan jag fick tillbaka den. Och de är ju kul att man inte får en lånetelefon under tiden dom lagar den heller. Mm så helst har jag väl lust att kasta in telefon jäveln i väggen. Men jag har en svag känsla av att mina kära föräldrar inte blir så lyckliga på mej då...  SKJAKJSDFJFJLDFKJDFJDFKLDJKJDSFJKDFJK JAG HATAR MIN JÄVLA TELEFON OCH JAG HATAR ÄCKLIGA JÄVLA TRE SOM INTE LÅSER UPP MIN TELEFON ELR SKICKAR EN DÅLIG JÄVLA LÅNETELEFON UNDER TIDEN DOM FIXAR MIN ANDRA DÅLIGA TELEFON, mm men sånt är ju riktigt kul=) Jackie sitter och tjatar på att vi ska gå på bio ikv, Höhö vi får se hur de går me den saken:) Nu ska jag dampa lite över min underbara helt felfria fiina lilla telefon.

Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0