=)

alltså oc är förjävla bra, ville bara påpeka de;)
Miss li´s oh boy har etsat sig fast på min hjärna, sådär lagom kul(y) Jonas ska spela i övik imorgon, Lycka till=)
mamma har köpt mina mjukisbyxor idag=) Yippie, dom är fett fin, Och klockan är kvart i tio och jag är så jävla trött-.- Skulle kunna somna stående satt alla vet,  Skulle va me olov, men så blev de visst inte-.- Aa och jag vet att mitt inlägg är fruktansvärt osammanhängande, Kan ju va för att jag är fett trött, elr nåt annat, Men jag skrattar fortfarande åt va joel sa, de va nåt typ såhär:

Jag, hannes, tobias och joel satt och snacka på matten och då snacka vi om nån kille som va typ 2 meter lång, och simmade, Och som hade flyttat till nåt annat land för att tävla i simning.

Jag: men varför flytta han, kunde han inte bara tävla i sverige eller?
Joel: amen vafan de fattaru väl själv, när han hoppar i poolen är han ju fan halvvägs i mål.
Jag: ASG


Aa, men när han sa de lät de roligare än när jag skrev de satt ni vet=)
Så jag typ la mej på golvet och skratta och grät, och typ fick panik för jag skratta så mke så jag kunde inte andas,
Och som jag sa så rann ju min mascara ner för kinderna så de såg ut som om jag gråtit sönder. Lyckat, yeyeyeh(Y)
Nu ska jag nog se ett till oc avsnitt elr nåt.

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0