=)

Heeej=) alltså jag va ju bara sådär liiiiiite trött imorse(Y) Börja halv nio, hade typ tusen lektioner-.- Slutade tjugo i tre, och då fick jag typ skrattanfall för joel sa nåt så jag börja typ gråta för jag skratta så mke sen kunde jag inte andas och aa:P sen så typ rann mitt smink ut för att jag skratta hur mke som helst. bra de(Y) aa och sen så stoppa hannes ner mentos i cocacolan och råkade spruta ner hela tobbes telefon och hela tobbe för han filma typ allt och då skratta jag ännu mer och aa massa. Sen tog jag bussen hem och nu är jag grymt jävla sugen på glass:) jag hoppas vi har de hemma:)



SOMMAR SOMMAR SOMMMAR NUUUUU!!!!!
äre bara jag som längtar till sommarn?

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0