=)

Jag och sanna såg på patrick 1,5, den va fett bra(Y) fick en chock då vi såg att de va en svensk film, de trodde vi inte;) Jag och sanna tyckte de va lätt bäst när patrick och polisen och killarna prata och sen gickdom där två killarna

Patrick- aa men de är erat fel om jag blir våldtagen, och gjorde nån konstig min
Polisgubben bah kolla på killen, HAHAHAH
och sen när den där sven elr vafan han hette kom hem och han hade typ druckit också hjälper dom han upp och sen han baah aa men jag kan gå själv så puttar han undan dom också lutar han sig mot buskarna också bara fösvinner han. fyfan va fult, jag och sanna spola tillbaka typ 389439 ggr bara för att se när han ramla in i busken. Aa filmen va asbra iaf, värd att se yeyeyeheh(Y) Nu ska jag och och duscha och bestämma morgondagens outfit;) kul att vi har dans liksom första timmen, och att de är i stan så vi måste åka bussen som går tidigare och aa-.- Jag som vill ha sovmorgon, neej nu får jag tänka positivt, de är ju lov snart=)


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0