=)

hejsan=) Brände ner bolt patrik 1,5 och the woman och promenixade upp till sanna, När jag kom dit gick vi ner och skulle testa så filmen funka och givetvis inte, vi fatta inget så vi testa på tv:n uppe och inte gick de heller, så då låna vi tovas dator och satt där och kolla=) vi såg bolt, filmen va fett bra. lite sorglig men så jävla bra.
OLOV HAR FLYTTAT alltså dijdjkdkjdslödsölasdsjkdfkjjdfkjkjksjkdjkdjkd och de fick jag reda på typ en dag innan han flytta jävla djdfkjfkjfkjskldfkofdkjfdkjdsjkdjkdjsdjkds arrgh, FUCK IT!
Och dehär jävla skitjävla tre kan ju gå och dö de me. Kontantkortet funkade ju så jävla bra, och sen när mamma ringde så fanns inte mitt nummer, neej för då har idioterna gett mej nåt annat kort me nåt annat nummer fast att dom sa att jag skulle ha mitt gamla nummer, så nu vet jag inte ens va jag har för nummer och de är ju kanon(Y) jävlajävlajävla skitskitskit. Så dit får mamma ringa imorgon och säga att dom måste fixa så jag får mitt GAMLA NUMMER, FUCKFUCKFUCK TRE!!! 


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0