=)

Hejsan hoppsan=) Alltså de är söndag idag:o söndag! och då äre ju måndag imorgon vilket innbär att helgen är slut, ingen sovmorgon + att de är skola, alltså måndagar suger-.- Så idag kmr jag nog bara se på tv elr nåt, Är typ fett trött.
Sarah och stefan kmr upp vecka tio tror jag=) skojjsigt. Och jag tror jag är hemma då för dom kmr sista helgen och jag åker till ulrika första helgen och då tänkte jag nog åka hem på torsdagen elr nåt, Så de kmr ju bli kul=)
Och jag vet inte va tre sysslar me riktigt för dom sitter och säger att den fjortonde tar dom bort abonnemanget, joo heey du abonnemanget är fortfarande kvar, skumt dedär, eftersom att de är ju faktiskt den femtonde idag,
såååå FUCK TRE säger jag bara. Värdelöst skit dedär.


Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0