=)

Heeejsan=) fixxade mej förut och åkte och hämta jackie sen vidare till bion, när vi kom dit fick vi reda på att marcus och hannes skulle kolla på samma film. så vi satt och vänta på att dom skulle kma och de tog typ 4848579 år-.- drygt, sen köpte vi popcorn och grejjer, filmen va faktiskt bra. har svårt att bestämma om jag tycker boken elr filmen är bäst. men jag tycker namnet i taket lyser stjärnorna försvann liksom i filmen, de va lite dåligt.
Nu sitter jag och lyssnar på taylor swift på youtube. Tjejen har fett fin röst. älskar låten, our song.
Kul att vi har svenska läxa, där vi tydligen ska skriva dagbok i fyra dagar(Y) kulkul, sen har vi ju so prov på måndag och de är typ 40 sidor vi ska kunna:) de är ju kul, men jag tror jag kan de mesta på soprovet så då ska jag bara skriva dagbok då-.- och snart åker jag till ulrika, Fett skönt att träffa henne igen. läju åka upp me evelina och dom, sen blire väl tio timmars buss hem(Y) kul de...
 Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag



Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gummz!

Plugga på....

Ses imorgon.

Puss



2009-02-15 @ 11:04:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0