=)

hejsan hoppsan, Har typ suttit och sett oc i två timmar, de är så jävla bra=) Läju ska gå och duscha snart tänkte jag. Så mitt hår torkar innan jag går och lägger mej för annars får jag stå och platta de i 94834738 år imorgon och de är inget jag känner för att göra-.- Höhö jag va ute och lekte me voffen idag,  De va snö liksom ovanför knäna uppe i skogen:o de tog hur lång tid som helst att gå ända upp dit och de är ju inte ens långt dit. Jag brukar gå dit på en minut typ, och idag tog de säkert tio minuter för all snö:o Sånt äju kul....  Men vi busade hur mke som helst och jag jagade han runt hela skogen så sen när vi kom in va jag mer trött än hunden(Y) lyckat...


Neej nu ska jag kolla lite på bdb och sånt.

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0