=)

Heeejsan, michis kom hit förut. vi åt macka och satt och prata och sånt. sen skulle hon hem och då tog jag voffsingarna och följde me till bussen, sen gick jag hem och satte mej vid datorn. & igår köpte jag en skitsnygg tubtop från gina,  läju lägga in kort när kamerajävlen är lagad. Skulle ha på mej den imorse när jag såg att de va 20 minus ute, då ångra jag mej:P Läju ska ha den imorgon men får väl ha dubbla leggins annars fryser jag väl ihjäl. I helgen blire the victorys me sanna. synd att min kamera är sönder för jag brukar ju alltid knäppa kort på dom:( Men aja, dom får väl klara sig utan min kamera en gång då. nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner under täcket och smsa lite=)

Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0