Torsdag

Sry för dålig uppdatering idag. Men så går de när man inte är hemma. Hade iallafall skola idag. Haha och jag försov mej imorse. Ovanligt va?;) Haha, inte mitt fel imorse faktiskt. Min telefon är inne i sina sista dagar nu och baby kommer snart att gå bort. Det känner jag på mej. Så ja, den har dampat lite genom att slå av då den känner för det och när jag ska skriva sms så slår den av ibland. Och så va fallet inatt. Den dog bara så inte fan vaknar jag då. Inte utan nåt alarm så jag bara sov ja. Sen kom mammsen in typ halv åtta och frågade när jag hade tänkt att kliva upp egentligen. Man bah hehe. Så ja. Men sen hade vi världens jobbigaste dag och ni som läst min blogg vet att jag hatar torsdagar för att vi slutar halv fyra. Men vi hade pingis på idrotten så jag och sanna skrattade hela lektionen i stort sätt. Shit happens liksom. Sen drog jag o sanna till birsta och gick runt där. Jag köpte en långärmad med knappar och ett jättegulligt halsband. Ska försöka kma ihåg att lägga ut bilder sen.
Sen fick vi skjuts hem och nu sitter jag här. Ska kolla på lite nya telefoner och även göra en header åt sofia:) så de är min kväll. Skriver väl sen igen:)


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0