Torsdag

Hellu!:) Har bara bakat pepparkakshus idag:)  Först va jag, sanna, trolle o anton i samma grupp men dom sög. Vi skulle göra en fantomengrotta. HAHAHA. De gick ju som de gick o jag o sanna blev less så vi körde eget ist och gjorde en hundkoja. Haha sicket skämt. Gick ju käpprätt åt helvete på en gång. Jag+sanna+pepparkaksdeg+ett kök=katastrof! Elr okej de gick väl bra från början sen börja de flippa lite när vi skulle limma skiten me socker? Alltså stekt socker. Typ brunt. Aja vi körde ju utan mall när vi gjorde väggarna så allt va ju lite småsnett och ojämnt så jag drog fram rivhjärnet och jämnade till de hela. Hjälpte typ ingenting. Vi limmade iallafall fast skiten och båda höll på o dö för de blev ju lite fail. Sen då så skulle sanna det lilla iqbefriade kinderägget ( jag är inte så smart jag heller och sanna tar ändå inte åt sig så de är lugnt) limma fast våran hund som skulle föreställa snobben. Fast vi hade tagit mallen från en gris:u Haha. Smartskaftet limmade iallafall fast den bak och fram så allt ser allmänt snett ut:) Sen tog jag fram glasyren och skapade kaos. Haha fyfan va vi skratta. Jag hade ju klippt ett litet hål och höll på o he på sånt skit och mitt i allt så spricker påsen så de blir fetaste hålet och fetaste randen med glasyr. Haha faan va fult de va. Sen fick sanna ta över och avsluta. Tada! Ett lagomt snett hus med en hund som ser ut som en gris som står åt hel hål och ja. De räcker där. Ni fattar poängen. De såg förjävligt ut:) Men inte blev vi lessna för de inte. Nu ska vi på birsta iallafall o shoppa:) Så vi hörs sen


puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0