Torsdag

Fyfan i helvete va trött jag va imorse. Allvarligt. Jag behöver lov, nu! släpade mej upp ur sängen och drog på mej mjukiskläder så de fick bli en mjukisdag idag. Sånt gillar vi. Aja, drog till skolan. Handledartid och jag o sanna kom i tid andra gången i rad:O haha, iallafall. Sanna höll på att svimma när vi skulle ha biologi så jag fick dra med henne upp till skolsköterskan. Men hon blev bättre på en gång så :) tur de. Hade massa lektioner sen SO prov. Tror de gick bra iallafall:) Hade idrott sista timmen sen drog jag hem. Sitter här nu o väntar på att sanna o tova ska äta nån gång för vi ska åka o sola. Men ska inte sola så länge, elr inte jag iallafall för jag tänker då inte bränna mej. Så vi hörs när jag kmr hem:)


puss

Kommentarer
Postat av: S A N N E

fin blogg :)

2009-12-10 @ 20:04:34
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0