Tisdag

Heeej. Kom för sent imorse. Elr aa bussen  kom för sent vilket gjorde att även jag kom sent. Inte okej. Iallafall så hade vi matte och jag var hur seg som helst. Herregud min hjärna tänkte ju liksom måndag hela tiden och på måndagar är man inte pigg och då ska man verkligen inte ha matte. Och eftersom att vi hade studiedag igår så känns de ju som måndag. Så tro mej, imrgn kommer jag gå omkring o jiddra att de är tisdag. Haha. faiil där då. Sen hade vi massa lektioner & slutade halv tre. Men musiklärarn släppte oss en halvtimme tidigare. Drog iallafall hem, käkade och sen fick jag o sanna skjuts upp till dansen. Sen dansa vi och jag får allvarligt cpdampanfall när jag inte lär mej stegen på en gång. Så störande-.- Aja, nu sitter jag här iallfall o snackar på msn, ska snart duscha och klockan nio äre desperate! Whiho. Så ja, så ser min tisdag ut.


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0