Tisdag

Heeej, skulle ju simma imorse egentligen. På idrottsgrejjen alltså. Inte frivilligt. Om vi inte kom dit blev de ig i idott. Jag skulle ju dit egentligen. Men de blev inte så eftersom att jag försov mej ganska så kraftigt. Så ig i idrott då. Men aja, jag överlever. Drog till skolan. & vi har ju elevens val den här veckan och jag o sanna hade valt filmanalys av engelsk film. Så vi har suttit i filmsalen och kollat på nån film. Va väl helt okej. Slutade halv ett. Sånt gillar vi. Jag är förkyld iallafall. Så de är lite dåligt. Men de har snöat hela dagen. Skitgrymt. De är jättemysigt me snö. Men de är inte så mysigt näre är kallt och jävligt och jobbigt. Men snö är ändå mysigt. Funderar på att åka till michis om jag får tag i henne alltså:u


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar allvar igår var de så och idag -20. jävligt härligt... eller så inte, fööör kallt ju! Men de är bara att du tar med dej kläder!:D

2009-12-15 @ 19:03:32
URL: http://ulrikafrisk.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0