Söndag

Heeej babys. Blev ingen uppdatering som ni märkte. Men ibland är de skönt att inte blogga också. Iallafall så åkte jag o pappa till stan igår då. Gick och åt på kinarestaurang, hyrde 5 filmer och köpte massa godis o dricka. Sen åkte vi hem och såg på film. Såg jägarna först för pappsen ville se den, sen så jag på madagaskar för den gick på tv. Och helvete vilken skön film. Bästa på länge alltså. Barnfilmer äger! Sen såg vi på det som ingen vet men då somnade pappsen som vanligt. Haha, sen satt jag o såg på nån film på 5an tills jag somnade. Vaknade runt tio imorse och då kom håkan och vi såg på dom andra tre filmerna. Sen runt fyra åkte jag hem. sminkade mej lite snabbt och satte upp håret och sen drog jag o sanna till birsta. Gick runt där, käkade donken sen träffa vi bosse. Snackade med han ett tag och sen kom våran buss och vi åkte hem. Så nu sitter jag här och ska läsa igenom massa bloggar



Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0