skumt?:s

Alltså haha. fett fult. har kollat igenom massa bilder. har ju några tusen. iallafall, i stort sätt alla bilder på mej och sanna som jag har. alltså 99 procent av alla. är antingen oseriösa elr så sitter vi på donken. man ba hallå? hur fan lyckas man. vi har typ inga seriösa bilder tror jag. sjukt. jag fattar inte. men vi kan bara inte va seriösa så fort nån tar fram en kamera. de går inte. bara massa oseriösa miner på alla bilderna. hahah. ska försöka lägga in några nån dag så ska ni få se. fett fult iallafall.

nu ska jag sova. tror jag. ska träffa alexandra imrgn. inne i stan tror jag? haha mycket jag vet.
hon ska iallafall klippa sig klockan två. så jag läju möta henne efter de. antagligen


puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0