Onsdag

Heeej babys. Började nio idag då vi gör de hela veckan. Blev mjukisdag idag eftersom att jag gått o blivit fucking sjuk. icke okej. Så aa, Vi hade bandvävning idag med camilla. Så vi satt ba o gjorde några japanska band elr nå? Blev faktiskt snygga. Gjorde typ tre stycken på fyra timmar:o haha fast ingen jobbade typ. satt mest ba o snacka me sanna o trolle. Slutade iallafall ett så jag drog hem då. Gjorde muffins och aa. Haha säger jag bara. Typ asmjuka inne i och brända på. Snyggt(Y) hahaha. Men aja, dom gick ner ändå. Elr alltså jag har bara ätit en men dom andra 14 går säkert också ner. Och nää jag ska inte äta alla själv:u Ska o sola me sanna efter jag käkat. Vi gjorde ju aldrig de igår


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0