melissa horn

Heeej, åkte på birsta me sanna. vi gick runt där. jag köpte en ny tröja. lätt en ny favorit. sanna köpte också en. sen köpte hon en väska. men jag handlade inge mer?:O aja, sen skulle vi käka donken men de va smockat me folk så vi gick till donken uppe vid media markt. mest idiotiska efterblivna iden på länge alltså. helvete va kallt de va ute. uppförsbacke hela vägen, i svinhala uggs. vi överlevde iallafall. gick ner. träffa michis o markus. tog bussen då gick inte bussarna där vi bor, för de va för halt ute så dom hade kört ner i diket två ggr. så vi fick gå hur långt som helst. sen när jag kom hem testa jag mitt nya smink o jag älskar de!! så jävla underbart. känns inte ens att man har smink ju:o fett nice. sen har jag ba suttit här typ. målar naglarna nu så dom ska växa snabbare. vill få långa och fina naglar igen!:D
lyssnar på melissa horn också. hon är så jävla bra
puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0