JUL LOV!!!:D:D:D

som ni ser på rubriken så är jag väldigt happy över att det är jul lov:) WHOHO! men jag kan ju även meddela att dehär nog va den mest meningslösa skoldagen dehär året. vi började tio över nio. jag och sanna kom inspringande åtta i nio. två minuter sena. vi säg typ ingenting vettigt? vi går ner till aulan, samlas där. folk gör en julshow. vi kollar på. vi går upp igen. får tillbaka so provet. Godkänt. fick betygen sen gick vi gå hem. vi slutade alltså halv elva. hallå? vafan skulle vi dit o göra. småttligt jobbigt. men fortfarande skönt att sluta tidigt. drog hem o så. käkade sne har jag ba suttit här typ:) hihi. och vi fick ju betygen idag. helt okej. hade ju kunnat vara betydligt mke bättre men de funkar. men efter jul lovet ska jag plugga som fan!:) GOOD LUCK.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0