Friday im in love

Heeej babys. Va fett trött imorse. Inget ovanligt där då. Drog iallafall till skolan, hade hemkunskap so idrott lunch fysik engelska och matte. Skillat att jag kmr ihåg va vi haft för lektioner. Va väl helt okej. På lunchrasten skulle jag kolla nåt i jackfickan och då hittade jag inte busskortet:o fick typ damd panik för hade liksom 250 spänn på de. Typiskt. Men sen låg de i lenas bil. Puuuh. Aja, jag o sanna drog ner till stan efter skolan iallafall, jag hittade en skitsöt klänning. Vi käkade glass på donken. Imrgn åker jag till pappa. Vi ska käka kinamat inne i stan:) myyyys. Kmr nog lite bilder sen som jag inte lagt ut än


Puss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo allt är kanon! :D vad gör du ikväll då?

2009-12-04 @ 21:09:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0