:D:D:D

heeej babys. Vi såg på tomten är far till alla barnen. Va bara jag som ville öppna julklapparna på en gång;o men vi såg iallafall på tomten är far till alla barnen sen öppnade vi julklapparna:) jag blev jättejättenöjd. fick pengar, kandee tröjor som jag önskat:D och en ny telefon:D:D:D min bäbis såklart

Så nu har jag suttit o skickat över alla kontakter. eftersom att jag bytte från sony till samsung så passade ju inte gamla minneskortet till nya telefonen. så först när jag skickade över så gick de bara till hanna tror jag? sen fick jag inte över några fler av nån konstig anledning. så jag fick sitta och skicka över alla kontakter en för en. typ 200 kontakter? inte nådigt kan jag berätta. sen har jag bara suttit och testat min nya telefon:D love it. är typ astrött men jag klev upp tidigt imorse så... Men jag är jättejättenöjd över alla julklapparna såklart:D blir inge mer bloggande ikv men jag bloggar imrgn igen:)

 

puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0