2009

Här kommer lite bilder från 2009:

jag slog in robin i en kartong:D haha

 

Jag och rasmus på nyår. va ganska tråkigt då. tror jag. jag och robin skulle

egentligen o träffa sanna och några andra men de sket sig. så jag va bara hemma

de nyåret. tråkigt

 


Robin gjorde ett tappert försök med att sminka sig. men de va inte riktigt
hans grej


min mobil började gå sönder och funkade bara då den kände för de



jag o michis va hemma hos pappa i en vecka tror jag? med hundarna:)
elvis är den hel svarta och lillis är hon me tungan ute:)
och michis ser man där i bakrunden:)


skolavslutningen:) notera att bilden är nästan seriös;)



jag åkte till övik o vi åkte moppe:)


jag hade tiger några veckor för hans mamma hade blivit överkörd:(
sen fick han åka till härnösand till några som köpte honom


midsommar:) jag och sanna gjorde ett försök med kransar men ni ser ju själva
hur de gick


gatufesten kom och vi åkte båt en kväll:)


jag fick min kamera:D




jag kristin petter maria evelina och niklas åkte till rättvik:)



jag och sanna drack x-ray hela sommaren:)


sista veckan på sommarlovet:(



min telefon slutade funka helt och hållet:( jag bytte telefon

här imellan finns de inte så mke kort. vet inte varför men skolan va ju igång
och sånna saker


jag


donken:) som jag och sanna älskar


sannapanna:)

sen blev de julafton också. har nog nåt kort men har dom bara på kameran.
vi har ju hunnit med mycket mycket mycket mer under året som gått också:)
jag har ju några tusen kort men alla kan man ju inte lägga ut här!;)

jag kanske ska lägga ut lite låtar som spelades under 09?:) de tar vi nån annan dag


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0