Torsdag

Heeeej, haha jag som gick o la mej tidigt igår för att jag skulle va fit for fight. haha joo jusste. vakna 40 minuter innan bussen gick. lyckat va?;) haha. men hann konstigt nog ändå. så kom i tid fast va typ helt sönderstressad när jag kom fram. aja, hade massa lektioner o sånt. innan sista lektionen då vi egentligen hade två timmars hål så kunde daniel starta tidigare så vi fick sluta tidigare:) awesome. kom hem runt halv tre och skulle käka. och tar fram ett ägg som jag på nåt konstigt jävla sätt lyckades tappa i golvet. hahah lyckad brud(Y) haha. aa så de va ju ba städa upp de innan jag kunde käka. och nu siter jag här och fryser sönder. skitkallt här! fyfan


puss


Kommentarer
Postat av: therese

Sv:tack för rösten,du kommer att synas i mitt in lägg i dag ;)

2009-08-27 @ 16:37:15
URL: http://theresedahlstromsblogg.blogg.ses

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0