Söndag

Heeej, har inte hunnit blogga idag. har inte ens varit hemma. men nu  är jag de:)
Iallafall så klev jag upp runt tolv o käkade o sånt. sen snacka jag med lite folk i telefon och sen bestämde jag o michis för att de skulle bli selånger idag också. så jag gjorde mej iordning och mötte upp michis,biggan o markus på bussen. sen blev de selånger. vi kolla där. jag o michis åt klubba, hihi. vi åkte lite karusell o gjorde massa. sen fick michis ont i huvudet så hon åkte hem. men jag stannade kvar med biggan en liten stund. vi köpte massa kläder o underkläder o shit:) taack<3 sen fick skjuts hem av nån som hon kände så vi kom hem för en stund sen.
& JUSSTE, SANNA HAR KOMMIT HEM!!! YESSSSSSS. SÅ IMRGN BLIRE STAN MED BBY.
vi har inte hunnit shoppa på jättelänge nuju. faan va värdelöst men imorgon blire ändring på de!
så nu läser jag massa bloggar typ. funderar på att dricka lite te för jag fryser som fan. de har ju regnat hela dagen typ:(
men bloggar sen


Pussen

Kommentarer
Postat av: Amanda

jadå, jag tror dom skulle få in till vero moda :)

2009-08-16 @ 19:23:25
URL: http://aamandajacobsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0