Sommaren 2009

Okej, alla andra skriver om deras sommar, så då ska jag fan göra de jag med:u haha!
då kör vi: sommaren 09


jag fyllde år


jag träffade robin o vi flummade lite


Skolavslutningen


o kvällen avslutades med att promenera in till stan, träffa folk o ta bussen hem:)


Jag o sanna knarkade xray


jag fick hårförlängningar


jag åkte till övik o vi körde moppe


midsommar firades med bästa sanna o vi träffade michis även på kvällen:)


vi åkte båt


vi drog till rättvik


vi hade fett kul där nere


jag fick min älskling:)


jag klippte mej


vi åkte till stockholm, o massa andra ställen.

givetvis hände massa annat. både bra och dåligt. Men sommaren var faktiskt helt okej. hade kunnat vara både bättre och sämre. hehe, allt ligger nog inte i ordning och sådär skriver man inte, man skriver nog att ingenting ligger i ordning, men aja. shit happens. jag orkade inte tänka så jag la ba upp massa bilder. hade inga bilder från gf och selånger. mne ni överlever väl ändå. men nu ska jag faan gå o lägga mej. är trött som en bäver. Så hur har eran sommar varit?
godnatt


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0