Selånger you know;)

Heeeeeeeeeey. Kom hem alldeles för en liten stund sen & har nyss tryckt i mej en tacos och tagit bort sminket.
iallafall så mötte jag  upp michis o markus förut och vi begav oss bort till skönsberg där jag mötte upp pappsen och fick pengar av honom:) taaack<3 sen tog vi bussen in till stan för att sedan ta bussen till bergsåker.
Sen gick vi runt där. hälsa på massa folk. jag försökte få michis att åka karusell som hon till slut gick med på:) hihi. skitäckligt va de. sen mötte vi biggan osså gick vi runt med henne och vi käkade. sen gick vi runt på marknaden o michis gjorde en hennatatuering elr vad de hette. tror jag ska göra en imorgon:) jag får se hur de blir. sen åkte jag och michis virvelvinden och fyfan va den va äcklig. sen började vi bege oss hem igen. elr aa vi gjorde väl massa mer saker också men  kommer fan inte ihåg allt. så då åkte vi iallafall hem. och jag fick en jättefin drömfångare av biggan:) så sött.
aa så nu sitter jag här och har hyffsat ont i fötterna ifall nån är intresserad;)  hihi men bloggar imorgon babys;)


Pusssen

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0