Onsdag

Heeej, haha lyckat, jag o sanna snackade igår om vilken tid vi skulle försöka ta bussen, vi bestämde runt ett halv två. så jag ställde klockan på elva för jag skulle duscha och allt. och jag ville låta håret torka utan hårtork. aa, iallafall. så hade jag tydligen slagit av alarmet imorse:) lyckat va? så sen när jag vakna o kolla på klockan flög jag upp ur sängen. ETT. ett vaknade jag. haha men vi kom iallafall i väg runt två för jag fick ju skynda mej som fan:p lyckad brud, jävligt lyckad(Y)
aa men vi åkte iaf till stan, gick där o kolla. sen blev de birsta. Hittade en sööööööt kofta så de blir nog att köpa den imrgn iaf. puss på de. Hahha och jag och sanna gick in på intersport förut. Såhär lät de:

Sanna: vafan harom sluta med team sportia byxor för?
jag: vilka då?
Sanna: men dom där byxorna från teamsportia. sånna som jag ville ha?
Jag: Jaha, dom finns inte här iaf.

Så vi går ut alldeles utanför och jag börjar skratta sen så:
Jag: hahaahahah!" jag vet varför de inte finns team sportia byxor.
Sanna: varför?
Jag: vi va på intersport!

Hhaha okej så kul vare inte. men då vare iaf askul. hahah. Sen träffa vi alex och cornelia så vi stod o snacka med dom.
Hahah och de är helt sjukt för jag o sanna säger samma saker hela tiden. typ ett skärp med guldiga nitar på så sa båda två exakt samtidigt, de skulle vart i silver. hahah jag dör.
aa, jag har lite sjuk humor idag. och jag ska snaaaaart föra över alla bilderna från igår och sånt


Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0